DIA DE BRICOLATGE A L’ESCOLA

actiu abril 27th, 2015, publicat a: Novetats per a 0 comentaris

Les famílies de l’escola Collserola volem donar les gràcies a tots els que feu possible que els somni del nostre jardí es faci realitat!

El dissabte dia 18 d’abril, la comunitat de l’escola Collserola, va celebrar “El dia del bricolatge”. Una festa on participen les famílies i els infants, amb l’objectiu d’aconseguir una escola més creativa, on la natura estigui present i ens embolcalli, una escola per gaudir i per aprendre dins d’un entorn cuidat i saludable.

Les famílies de l’escola Collserola van participar en el dia del bricolatge per començar a donar forma al jardí de les olors i també fer petites millores a l’escola.

Volem agrair la col·laboració de la brigada de parc i jardins de l’Ajuntament, la donació d’arbres que ens ha ofert  l’empresa: GRUPO ADI i  la donació de l’estructura geodèsica del Sr. Donovan, pare de l’escola.  Hem aconseguit donar  forma  a  “El jardí de les olors”, on els nostres infants podran gaudir d’un espai d’aprenentatge i de joc ple de natura.

La comunitat de famílies, infants, mestres i monitors de l’escola Collserola volem donar les gràcies a l’Alcaldessa Mercè Conesa, a la regidora d’educació Esther Salat pel vostre impuls, i confiança en el nostre projecte. També demanar-vos que continueu donant suport a l’escola pública de Sant Cugat. Nosaltres som una escola humil, del barri de Sant Francesc-Monestir, però tenim un projecte pedagògic que ens il·lusiona i que ens permet caminar cap a una renovació pedagògica plena de reptes i nous objectius.